Mobility Managers regelt voor elke medewerker een oplossing op maat. Van aanvraag tot beëindiging en van servicedesk tot factuur: wij nemen het proces van A tot Z uit handen. Met Mobility Managers heeft u één aanspreekpunt voor al uw OV-zaken.
Van aanvraag tot beëindiging
De aanvraag van de OV-chipkaarten, mobiliteitskaarten en abonnementen verloopt rechtstreeks via Mobility Managers. Wij zorgen voor de registratie en een correcte administratieve afhandeling. U heeft één aanspreekpunt voor al uw OV-zaken en hoeft geen contact te zoeken met de verschillende vervoerders. Ook eventuele mutaties, verlengingen en beëindigingen nemen wij voor onze rekening. Indien gewenst, faciliteren we bovendien het verzamelen van persoonsgegevens en pasfoto’s voor u.
Servicedesk
Zijn er vragen of wijzigingen, dan kunnen uw medewerkers dit zelf via de servicedesk van Mobility Managers regelen. U heeft er geen omkijken naar. En heeft u zelf vragen, dan neemt u contact op met uw accountmanager.
Rapportages
U krijgt de gemaakte ritten en kosten overzichtelijk gepresenteerd. Zo heeft u in één oogopslag het reisgedrag van uw medewerkers in beeld. Mobility Managers monitort of de gekozen OV-oplossingen nog steeds optimaal aansluiten bij het actuele reisgedrag. Indien nodig, sturen wij bij. Zo blijft u kosten besparen op lange termijn.
Overzichtelijke factuur
U krijgt één overzichtelijke factuur waarop alle kosten zijn uitgesplitst naar diensten en BTW- tarief. Dit vereenvoudigt de verwerking naar uw financiële- en personeelsadministratie. Bovendien voldoet u hiermee aan de eisen die de Belastingdienst stelt via de werkkostenregeling (WKR).
Comments are closed.